دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

گلچینی از مجموعه آهنگ های شاد ایرانی پر طرفدار و بیس دار

از معروف ترین خوانندگان مرد ایران

با کیفیت اصلی بالا (عالی) لینک مستقیم

بایگانی

آهنگ دوباره عشق از حامد همایون-کیفیت عالی

دانلود آهنگ دوباره عشق

Neginmusic.blog.ir

Download Music Hamed Homayoun + Dobare Eshgh + mp3

دوباره عشق

 

دانلود آهنگ دوباره عشق

download linkdownload link

متن آهنگ دوباره عشق حامد همایون

دوباره ماهو ستاره هاو دلی که دادم به یک نگاهو

دوباره عشقی به این بزرگی قدم زدن زیر نور ماهو

دوباره هستی دوباره هستم دوباره دستات گرفته دستم

چشاتو قربون عجب خماره شراب نابه که کرده مستم

بخند عشقم که درگیر همین لبخند زیباتم

اسیر برق چشماتو نگاه گرم و گیراتم

بزار دستاتو تو دستام ببین تنهات نمیزارم

نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

حامد همایون دوباره عشق

دوباره ماهو ستاره هاو دلی که دادم به یک نگاهو

دوباره عشقی به این بزرگی قدم زدن زیر نور ماهو

دوباره هستی دوباره هستم دوباره دستات گرفته دستم

چشاتو قربون عجب خماره شراب نابه که کرده مستم

بخند عشقم که درگیر همین لبخند زیباتم

اسیر برق چشماتو نگاه گرم و گیراتم

بزار دستاتو تو دستام ببین تنهات نمیزارم

نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی