دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

گلچینی از مجموعه آهنگ های شاد ایرانی پر طرفدار و بیس دار

از معروف ترین خوانندگان مرد ایران

با کیفیت اصلی بالا (عالی) لینک مستقیم

بایگانی

دانلود آهنگ حاکم احساس از حامد همایون-کیفیت عالی

دانلود آهنگ حاکم احساس از حامد همایون

Neginmusic.blog.ir

Download Music Hamed Homayoun Hakeme Ehsas + mp3

حاکم احساس

 

 

 

دانلود آهنگ حاکم احساس از حامد همایون

download link

download link

متن آهنگ حاکم احساس حامد همایون

تو همانی که توانی بکشانی دل مارا  به جهانی که دلم میخواهد من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم  بسپارم به کسی دل چون دلم میخواهد که تو هم دردی و درمان و من

این درد که جان میخرم و تاب ندارم که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم

بی قرارم من چه عشقی به تو دارم تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست تو همانی که توانی بکشانی

حامد همایون حاکم احساس

دل مارا به جهانی که دلم میخواهد من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم

بسپارم به کسی دل چون دلم میخواهد که تو هم دردی و درمان و من

این درد که جان میخرم و تاب ندارم که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم

بی قرارم من چه عشقی به تو دارم تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس

تا موی تو و دست من و شانه مهیاست سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن

گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

آهنگ حاکم احساس حامد همایون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی