دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

آهنگ های شاد/موسیقی ویژه ی عروسی ها/بهترین موسیقی ها با بهترین کیفیت/ایرانی

دانلود برترین موسیقی های شاد ایرانی - کیفیت عالی

گلچینی از مجموعه آهنگ های شاد ایرانی پر طرفدار و بیس دار

از معروف ترین خوانندگان مرد ایران

با کیفیت اصلی بالا (عالی) لینک مستقیم

بایگانی

آهنگ عشق ناب رفت از حامد همایون-کیفیت عالی

دانلود آهنگ حامد همایون عشق ناب

Neginmusic.blog.ir

Download New Music Hamed Homayoun + Eshgh Nab + Mp3

آهنگ عشق ناب

 

 

دانلود آهنگ حامد همایون عشق ناب

download linkdownload link

متن آهنگ عشق ناب حامد همایون

دیوانه ی توام دردانه منی

تو عشق نابمو جانانه ی منی ویرانه بودمو تو جان من شدی

آخر به حکم عشق خواهان من شدی ساقیا امشب مست و دیوانم

هی بچرخان و هی برقصانم چتر دستاتو رو سرم وا کن

حس کنم با تو زیر بارانم هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم دیوانه ی توام دردانه منی

حامد همایون عشق ناب

تو عشق نابمو و جانانه ی منی ویرانه بودمو تو جان من شدی

آخر به حکم عشق خواهان من شدی ساقیا امشب مست و دیوانم

هی بچرخان و هی برقصانم چتر دستاتو رو سرم وا کن

حس کنم با تو زیر بارانم هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم

نظرات  (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی